Thursday, January 13, 2011

श्रृंखलीत फेसवुक
-गिरीराज बास्कोटा, पान्थर
------------------------------------------------

मैले रिक्वेस्ट गर्नु
तिमिले सहजै एसेप्ट गर्नु
जीन्दगीको नविनतम श्रृंखला विनिर्माण

www.facebook.com मा Search गर्दै गर्दा
प्यासले लोलाए जस्तो प्रोफायल पिक्चर देखेर
कता कता आफुजस्तै देखेछु
र त Request गरे
र त तिमि मेरो दुँनियामा ओर्लीयौ
Comment गरेर जीस्काईरहे
Hi भनेर Chat मा वोलाईरहे
तिमिले मानि रहयौ
त्यहि मनाइ भित्रको संवेदना
छति छेडेर वसेछ
रंगिन चेतीय दुनियामा
रंगिन प्रेमिल लहरहरु सम्म

नौडाँडा पारीको मन
एकै ठाँउमा मिसिरहनुले
नौलो तर विछट्टा
अग्लो तर समुद्रझै
सम्झनाका अट्टालिकाहरु
तिम्रो र मेरो मनमा
बेसरी मौलाएको छ
बेसरी टल्किरहेको छ ।

दैनिक अपडेट हुनुको अर्थ
दैनिक Notifications मा ध्यान दिनको अर्थ
तिमिलाई पनि खोज्नुहो

पटक पटक एल्बम मा गएर
दृष्ट्रिचेतना सलबलाउनु पनि हो
लाग्छ तिमिपनि उसै हौ
र त Comment भईरहन्छ एल्बममा
Wall Photo हरुमा

आकर्षणको रंगिता कोमलताले चुमेर
हृदयवोधताको चरमतामा छु
कोमलताको रंगिन स्पर्सभान वोकिरहेको छु
किर्बोडमा हातहरु खेलाएर
माउसले पटक पटक Profile मा गएर wall, info क्लिक गरेर

मुटु बाडेर वा मुटु साटेर
Note मा कविताका प्रेमिल लाईनहरु Share गरेर
सम्झना भरीका फोटोहरु Tag गरेर
मायै माया भएका
शब्दहरु Wall Posting गरेरे
समाहित छौ
सुमधुर यात्राको सुन्दर वस्तिमा
समाजिक सालिनताको सिङ्गो वस्तिमा
सामाजिक सालिनताको सिङ्गो संसारमा

तिमि म र उ
कम्प्युटर माउस र शब्द
जीन्दगीको यात्राहरुको
अर्को श्रृखलामा म बाचिरहेछु
प्रेममय हृदयको रंगिन पानामा
शब्द शब्दको सुन्दर सम्झनामा

No comments:

Post a Comment

प्रतिक्रिया समाबेशका निम्ती तल Comment As Roll नेर Name/URL Select गरेमा तपाइलाई सजिलो हुनेछ।